ikiz.blogg.se

Vill se världen och njuta av livet.

Framåt

Kategori: Allmänt

Blev en liten paus i skrivandet, har varit lite nere eller varit i en: " f-n vad allt är tråkigt, tiden går för fort, inget händer" period.
Men nu är det nya tag! 
Jag har redan "bestämt" äventyr med Linda nu när hon kommer hem från Mexico, hoppas bara att hon är på, men det brukar inte vara några problem ;-)
 
I lördags på dagen var jag hos föräldrarna och fick bytt till vinterdäck och pappa hjälpte mig att testa färga ögonfransarna, haha gick sådär, nästan ingen skillnad på fransarna och en svart fläck på ögonlocken, jag darrade visst för mycket med ögonen ;-) men fläcken försvann efter 3 dagar, tur det.
Sen körde jag L(svägerskan) till Ängelholm eller ja hon körde oss dit så lämna jag av henne där. Haha rolig biltur det där.
 
I söndags var det tvättning i 8 timmar, illa men nu är allt tvättat!
 
I måndags tränade jag äntligen igen, testade Tabbata med svägerskan. Riktigt kul. Testade även en sådan kroppsscanning. Vet att det är mest ett humm men mina värden var bra så tycker vi kan lita på den ;-) 
Den kan bl.a. räkna ut ens "riktiga" ålder, min är 21 WOHOOO! 
 
Träningsvärk både igår och värre idag men bara att bita ihop för ikväll är det Cirkelträning med Terese i Torp med Ante och det gänget.
 
Bio imorgon, The Hunger Games: Catching Fire. Har hört att den ska vara riktigt bra så förväntningarna är höga!
Ska även leta efter en klänning till julfesten med jobb på fredag.
Kommentera inlägget här: