ikiz.blogg.se

Vill se världen och njuta av livet.

5,6km på 35:21

Kategori: Träning

Sprang Blodomloppet 2012 i Malmö, Ingen träning alls innan, tog ut mig totalt, var ren vilja som styrde, mådde illa och (ursäkta) kräkte när jag kommit i mål. Feber dagen efter. Men är grymt nöjd över min tid
 
 

Blodomloppet Malmö 2012

   
Visar 1 resultat 
Plac.#NamnFörening/Ort/LandKlassResultat
  4339 » Erika Berndtsson Dekra 1 Dam 5,6 km 35:21
 
 
Man kan mer än vad man tror om man bara ger sig f*n på det. Men nu ska man ju inte göra något som kroppen nlir sjuk av såklart men med träning så kan man åstadkomma väldigt mycket, låta hjärnan styra men lyssna på kroppen.

KOMMENTARER:

  • Malin Lindgren säger:
    2014-08-26 | 18:26:49
    Bloggadress: http://malinviola.blogg.se

    Skulle aldrig våga springa ett lopp, och nu skulle jag nog inte kunna. Stukade foten i november förra året och sket i att rehabträna den, lite dumt nu känner man i efterhand! :/

    Kika gärna in min blogg och kanske lämna en kommentar tillbaka? Skulle bli super glad. :) Kram

Kommentera inlägget här: