ikiz.blogg.se

Vill se världen och njuta av livet.

Vardagen

Kategori: Allmänt

Blir inte mycket skrivande här, tyvärr. Dagarna består av att gå upp innan 6, fixa sig, gå med Bakki, lämna han på dagis(omväg till jobb), jobba, sitta fast i kö, hämta Bakki, promenad, fixa lite hemma, äta, sova... Tror det kommer bli bra när allt det nya flyter på men just nu känns det rätt så stressigt. Bakkis första dag på dagis i måndags, ont i hela mig när han ylade efter mig när jag gick. Men tror det blir bra när han vänjer sig. Men i måndags kväll stendog min bil!! Sista man behöver. Den är på verkstad nu och jag väntar på ett relä så de kan fixa den. Hoppas den funkar igen ikväll. Som tur är så har jag den bästa familjen som hjälper till. men usch blir så stressad.

KOMMENTARER:

  • sarah säger:
    2014-10-19 | 20:51:32
    Bloggadress: http://scarletsmamma.blogg.se

    fy för stress :( hoppas vi kan ses snart! Jasså hunddagis, du måste berätta om det. Hoppas ni mår bra <3

  • Elin säger:
    2014-10-24 | 07:21:02
    Bloggadress: http://elandersson.blogg.se

    Tack så mycket! :) Så roligt att höra att du bestämt dig :) Ja ryggen är jätteviktig att hålla stark då den aktiveras i väldigt mycket vi gör. Om du inte har tid/ork att gå till gymmet, så träna hemma. Eller så väntar du med träningen lite tills all stress har lagt sig, ibland måste man prioritera och det ser ut som att du har fullt upp just nu :)

    Kram

Kommentera inlägget här: