ikiz.blogg.se

Vill se världen och njuta av livet.

Qatar Airways

Kategori: Resor

Flygbolaget vi åkte de långa flygturerna till Asien med var Qatar Airways. Ett 5 stjärnigt flygbolag. Bästa jag någonsin åkt med och första gången jag flugit och haft egen tv skärm. Spelade till och med Pac-man ;-P
För mig som blivit flygrädd var det kanon att kunna ta på hörlurarna och sätta på ett avsnitt Vänner eller The Big Bang Theory på rätt så hög volym redan innan planet lyfte. Trevlig personal och det kändes lite tryggt att piloten meddelade en stund innan att det skulle bli turbulent.
Ser inte framemot att flyga igen men ser framemot att resa en hel del. Resa i sig är något jag älskar, kan leva med att vara rädd i några timmar och hoppas på att jag en dag inte är rädd längre
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: